Статьи

Ребрендинг: hh.ua стає grc

Ребрендинг: hh.ua стає grc

Готовність до змін, як можливість впроваджувати інновації, розширювати власні знання та компетенції і залишатись ефективним в умовах невизначеності – необхідна умова побудови як успішної кар’єри, так і процвітаючого бізнесу. Готовність до змін – це надзвичайно продуктивний стан, який наближує до мрії або цілі. Але готовність до змін – це й виклик, який передбачає безперервну роботу над собою. І hh.ua приймає цей виклик змінювати та змінюватись.

З історії hh.ua

Компанія HeadHunter (hh.ua), яка була заснована в 2004 році, – один з перших міжнародних кадрових порталів країни. Відмінною рисою ресурсу було і залишається те, що над його створенням працювали професіонали з підбору персоналу. У той час з підбором висококваліфікованих фахівців були труднощі, тому актуальною вимогою ринку було створення ресурсу, який надавав доступ до таких спеціалістів. На старті своєї діяльності hh.ua обрав собі за ціль пошук досвідчених професіоналів на середні та ключові посади в кращих українських та міжнародних компаніях.

Серед іншого, команда hh.ua розробила форму резюме, яка дозволяє максимально детально описати досвід кандидатів. Тому hh.ua повною мірою враховує інтереси і потреби обох груп гравців ринку праці: і роботодавців, і пошукачів.

Ребрендинг: hh.ua стає grc

Однак з часом hh.ua став виходити за межі стандартного сайту з пошуку роботи, розширюючи як свої можливості для пошукачів та роботодавців, так і вплив на ринок праці загалом. Щорічно зростала кількість вакансій і професійних сфер, в яких кандидати могли реалізувати себе. Для швидкої орієнтації в пропозиціях про роботу було створено точний і «розумний» пошук по вакансіях і резюме, можливості якого можна порівняти з Google. Велика увага приділялася створенню контенту, який міг би супроводжувати пошукачів протягом усього кар'єрного шляху: від порад, як скласти перше резюме, до рекомендацій, як реалізувати себе кандидатам після виходу не пенсію.

Водночас hh.ua зміцнював свої позиції як рушійна сила професійної HR-спільноти України. Щорічні Премія HR-бренд і Рейтинг роботодавців, освітня онлайн- і офлайн-інфраструктура для фахівців з підбору персоналу – все це робить hh.ua експертом, який розуміє актуальні тенденції ринку праці і потреби HR-фахівців України.

Екосистема послуг для пошукачів та роботодавців

Напередодні 15-річного ювілею керівництвом компанії було прийнято рішення про трансформацію бренда і ренеймінг в grc.

Новий бренд, зі своєю ідеологією і амбіціями, покликаний зміцнити роль повноцінного ресурсу для пошукачів та роботодавців у найсучаснішому значенні. При цьому всі зміни відбуватимуться плавно, в комфортному для всіх гравців ринку форматі і темпі. Наприклад, доменне ім'я hh.ua буде працювати мінімум до кінця 2019 року. Звичайно, роботодавцям і пошукачам будуть гарантовані високі стандарти пошуку роботи та працівників, зрозумілість і прозорість цього процесу. А беручи до уваги загальні процеси глобалізації та потреби компаній, компанія планує розширювати міжнародне співробітництво, збільшуючи мережу партнерів і базу пошукачів з усе нових і нових країн.

Інформація та час – ваші найцінніші ресурси

З огляду на нові інтереси пошукачів, grc має намір розвивати відповідні напрями: розширювати види і формати контенту, поглиблюючи знання кандидатів про нюанси працевлаштування та побудови кар'єри.

Крім того, мета компанії – удосконалюватися як спеціалізований сервіс для HR-фахівців. І grc, як ніхто інший, знає про ключові професійні проблеми сучасності, серед яких – рівень інформаційного шуму, що постійно зростає. Маскуючись під оболонку корисного, освітнього і розвиваючого контенту, він відволікає і дезорієнтує. Виклик для будь-якого професіонала сьогодні – знаходити час і якісні ресурси для розвитку своїх навичок і компетенцій. І grc готовий цей виклик прийняти, пропонуючи для фахівців з підбору персоналу тільки перевірені, актуальні і практично застосовні знання, офлайн- і онлайн-майданчики для обміну досвідом і думками з HR-професіоналами-практиками.

grc – більше ніж job-портал

З новим міжнародним ім’ям grc ми працюватимемо на кар’єру тих, хто знаходиться на її перших сходинках, досвідчених професіоналів та ТОП-спеціалістів. Усі наші зусилля будуть спрямовані на розвиток нових сервісів та проектів, які закриють потреби HR на 360 градусів. Та як і раніше ми працюватимемо над постійним збагаченням бази вакансій від кращих українських і міжнародних компаній та резюме потрібних спеціалістів!

Дякуємо, що залишаєтесь з нами!

Ребрендинг: hh.ua стає grc

Вакансии дня

Комментарии